TERMÉKEK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Tisztelt Megrendelő!

Az általunk forgalmazott termékeket GLS futárszolgálat vagy a Magyar Posta szállítja ki az Ön által megadott címre, Magyarország területén.

Az árak forintban értendők. Szállítási díjaink tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t)! 

.

Csomagszállítás az egész ország területén az alábbiak szerint GLS futárszolgálattal: 

1,- Ft-tól – 50000,- Ft-ig: 1550,- Ft

50001,- Ft-tól – 100000,- Ft-ig: 2350,- Ft

100001,- Ft-tól :  0,- Ft

Az utánvét után fizetendő díj: egységesen 650,- Ft

.

Csomagszállítás az egész ország területén az alábbiak szerint Magyar Posta  futárszolgálattal: 

Posta házhoz szállítás: 1990,- Ft + 2000,- Ft logisztikai költség = 3990,- Ft.

Szállítás időtartama várhatóan 3-4 munkanap.

Az utánvét után fizetendő díj: egységesen 650,- Ft

A feladott csomag azonosítóját a feladást követően e-mail-ben megküldjük a megrendelőnek nyomkövetés céljából. 

A nyomkövetést az alábbi weboldalon érhetik el: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

.

Csomagolási díjat nem számítunk fel! Kivételt képez ha ön rendelt terméket tőlünk, de a kiszállítást követően nem veszi át a terméket a futártól, ebben az esetben kiszámlázzuk a futárdíjon felül a csomagolási költséget, mely az utánvét összegének a 3%-a. 

Fizetési feltételek:

UTÁNVÉT: Ebben az esetben a megrendelt árut az áru átvételekor a futárnak kell készpénzben Forintban kifizetni, alapesetben a megrendelést utnánvéttel küldjük.

 

Mennyi a garancia a készülékekre?

A készülékre 12 hónap garanciát biztosítunk. 

Ez a garancia automatikusan érvényes, ha a készüléket mi vagy általunk ismert, velünk együttműködő szakember szereli be és helyezi üzembe.

  1. A garancia elvesztésével jár, amennyiben:
    a készülékben indokolatlanul okozott kár keletkezik:: indokolatlan kopás, szennyeződés, visszaélés, nem megfelelő telepítés, gondatlanság, baleset.
  2. mindennemű gondatlan csomagolásból adódó kár esetén, amennyiben a vevő visszaküldi a terméket nekünk.
  3. ha a készüléket arra illetéktelen személy szerelte szét és próbálta javítani.

Ha a készülék működésében valamilyen zavar állna be, állítsa le az autóját, vegye ki az indítókulcsot, várja meg amíg a multimédia teljesen lekapcsol, ekkor indítsa az autót újra.

Egyéb módon ne próbálja meg önállóan elhárítani a problémát.

Küldjön hibaleírást a autosmultimedia@gmail.com címre, nevével, telefon elérhetőségével együtt. Adja meg az autója adatait illetve a beépítés időpontját is.

 

A multimédia beszerelés veszélyezteti e az autóm garanciáját?

Nem. A készülékek olyan csatlakozókkal rendelkeznek, hogy az autó gyári elektromos kialakítását nem kell megbontani, ahhoz közvetlenül csatlakoztathatók.

Minden jelenlegi szolgáltatásom megmarad és működni fog az autómban?

Az autó gyári szolgáltatásai a multimédia cseréje után megmaradnak, sőt, egyes esetekben többletszolgáltatások jelennek meg, mint például a hűtő-fűtő rendszer adatainak képernyőn történő megjelenése. Mivel az általunk forgalmazott termékek speciálisan az adott típushoz készülnek, (nem univerzális termékek), így a gyári rádióról állítandó funkciók is elérhetők.

Akad egy-egy extrém eset, ahol bizonyos funkciók máshogy működnek, de elvesztésükről nincs szó.

Amennyiben ilyen helyzet áll fent, azt előre közöljük, még a vásárlás előtt.

Tudom használni a készüléket nem androidos telefonnal is?

Igen. Az autós multimédiák és a mobiltelefonok az egymás közötti kommunikációra általános szabványokat használnak. Bluetooth, telefonról osztott adatkapcsolat, illetve a multimédiák is csatlakoztathatók egyéb wifi hálózatokhoz is.

Bluetooth kapcsolatot teremthet telefonja és a multimédia között, hogy a telefonkönyvét megossza a multimédiával. Hívásokat fogadjon, vagy hívást kezdeményezzen közvetlenül a multimédiáról a telefon kézbevétele nélkül.

Amennyiben rendelkezik adatforgalmi előfizetéssel, a telefonról megosztott adatkapcsolat esetén ki tudja használni a multimédia interaktív képességeit. Internetezhet, androidos applikációkat tölthet le a Google Play áruházból és futtathat a készüléken, így navigációs programokat is. Amennyiben online kapcsolatot igénylő navigációs programot akar használni, a telefon adatkapcsolatot be kell kapcsolnia. Ha offline navigációt alkalmaz, az a kiépített GPS antennával is működik, adatmegosztásra nincs szükség, de a térképek frissülése csak adatmegosztás vagy wifi kapcsolat esetén fog megtörténni.

Visszaállítható a gyári állapot?

Igen, mivel az autó gyári elektromos kialakítása érintetlenül marad.

Utólagosan bővíthető a multimédia különböző kiegészítőkkel?

Igen. Bármikor, döntés szerint kiegészítőkkel bővíthető a rendszer. Nem úgy mint a gyári multimédiák esetében, ahol a választott szolgáltatáson túl semmivel sem bővíthető az autó.

Szükséges-e frissíteni a szoftvert?

A készülékek szoftverét nem szükséges frissíteni, csak esetleges problémák esetén. Ez a művelet kizárólag szervizünkben végezhető el, a végfelhasználó számára ez a funkció nem elérhető. Indoklás: Egy általános Android eszköz frissítésénél, szoftvermódosításánál csak és kizárólag az adott eszközt érinti a beavatkozás. A mi esetünkben, a készülék az autóval  szorosan együttműködik, így ha nem hozzáértő személy avatkozik be, fennáll a rendszerek működésére kiható hiba lehetősége is.

Van e verziókövetés?

Természetesen az előbbiekben leírt frissítés csak a készülék alap szoftverére (Operációs rendszer) vonatkozik. A készüléken futtatható alkalmazások, frissíthetőek, valamint bárki, bármilyen alkalmazást telepíthet és használhat a készüléken. Például ha Ön egy, az Play áruházból letöltött navigációs szoftvert használ, úgy a térképek adatbázisa és az navigációs szoftver is frissül internet kapcsolat megléte esetén. A készülékre szoftverek egyéb forrásból is telepíthetőek,(Usb, SD kártya) sőt akár innen futtathatók is.

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk